header
Moja Oferta
Moja firma pomoże w administrowaniu i zarządzaniu nieruchomościami wspólnymi i budynkami. Posiadam licencje zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz uprawnienia budowlane.

1. W zaleśności od oczekiwań dzialam jako:
  • zarząd powierzony
  • administrator
  • zarząd tzw. Kodeksowy
2. W zależnosci od oczekiwań proponuję:
  • zarządzanie nieruchomościami wspólnymi
  • administrowanie nieruchomościami wspolnymi
  • obsługę nieruchomości komercyjnych
W ramach usług oferuję wykonywanie czynności z zakresu zarządzania, administrowania i finansowo-księgową.

1. Prowadzenie księgowości związanej z eksploatacją i bieżącym utrzymaniem nieruchomości.
2. Regulowanie zobowiazań wobec dostawców i mediów.
3. Kontrolowanie terminów i prawidlowości wpłat.
4. Podejmowanie działań w zakresie windykacji.
5. Analizowanie i kalkulowanie bieżących kosztów utrzymania nieruchomości wspólnych.
6. Przygotowanie i zawieranie umów w imieniu wspólnoty zwiazanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnych.
7. Przygotowanie projektu rocznego planu gospodarczego w zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i gospodarki funduszem remontowym.
8. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach, garażach i na terenie przyległym do nieruchomości.
9. Organizowanie i nadzór nad przebiegiem przeglądów technicznych wymaganych przez obowiazujące prawo.
10. Organizowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych (przygotowanie dokumentacji, materialów, protokolów).

Reprezentacja wspólnoty:
  • przed organami administracji paśstwowej
  • przed organami administracji samorządowej
  • w stosunkach pomiędzy właścicielami
Obsługa prawna:
  • reprezentacja wspólnoty przed sąadami oraz organami egzekucyjnymi
  • opracowywanie uchwał oraz innych aktów normatywnych wspólnoty (regulamin, statut)
Obsługa bankowo-księgowa:
  • otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządzania nieruchomościami wsólnymi
  • pobieranie od właścicieli opłat z tytulu zaliczek i wpłat na media - pobieranie i windykacja dochodów z pozytków
  • przygotowanie projektu planu gospodarczego
Minimalizacja kosztów:
  • przejmowanie od Zarządu Wspólnoty tylko tych czynności, których on sam nie może wykonywać
  • ścisłą wspólpraca z Zarzadem Wspólnoty
  • współpraca z usługodawcami wiarygodnymi i niedrogimi
  • optymalny stan biura zarządcy
Zarządzanie nieruchomościami - Elżbieta Wojciechowska